19,30

Idag hämtade jag och Catrin ut våra micro-omtentor. Jag är nöjd och Catrin fick 1,5 poäng mer än mig så hon lär vara ännu nöjdare! Tror jag nu direkt ska göra hål i den med hålslagaren  och sätta in den i pärmen :)

Pratade med mamsen om min hemresa den 15 april, IMORGON ÄR DET BARA EN MÅNAD KVAR! Jag kommer få ta flygbussen ifrån Landvetter till Nisse (Nils Ericsson Terminalen) så hämtar mamma mig där. Men mamma betalar bussen så det är lugnt då. Ska bli superkul att komma hem men jag tror jag ska hålla mig ifrån Julle för att undvika fight.

Kunde inte låta bli, förut råkade jag beställa en till Bikini.. Ops, men snart är det ju sommar och då hoppas jag mina bröst krympt i alla fall lite :)

Pussssssssssssss

Kommentarer
Postat av: Danny

Varför bikini? Var baddräkterna slut?

2011-03-14 @ 23:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0