17,21

Jag sa väl att min gullefarmor skickat mig en kokbok? Den här fick jag, och till min lycka så fanns det några recept på efterrätter!



Jag tänkte imorgon ta mig en promenad in till stan och gå på hälsokosten och se om jag kan köpa kallpressad kokosolja? Heter det så tro?



En sådan burk är det i alla fall, den har jag smakat på innan. Åt de varje dag under mina hårda intensivkursveckor i Brastad/Lysekil. Det var väl kanske inte så att jag satt och skedade i mig fettet men Ragnhild hade det i min gröt :)

Googlade runt lite och hittade denna bloggen : http://lchfbloggen.se/
Där fanns ett annat recept på chokladbollar som jag gärna provar någon gång efter gårdagens misslyckade bak.........

Jag är lite småsur för jag varken har våg eller måttband. Våg gör väl inget, vikten är bara siffror. Men måttband är bra. Jag kom på den smarta ideen att prova min nya klänning för och se om jag tappat några centimeter. Möjligtvis har jag det. Men i så fall max typ två, så det var väldigt tråkigt. Men skam den som ger sig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0