16,02

Jag gjorde blomkålsmos för första gången! Det blev riktigt gott, smakar som en blandning mellan blomkål och potatismos. Till det har jag gjort baconlind kycklig med ostsås. Sås är otroligt onödigt till mos lärde jag mig en gång. Äsch, det blir säkert hur bra som hellst.!

Sen jag började äta LCHF så äter jag mycket mindre och är inte hungrig. Har 4 dagar i rad bara ätit två mål mat per dag. Då har jag endå ätit normala portinoner, ännu mindre än jag åt innan. Jag har inte alls gått runt och varit hungrig. När jag sa det till min mamma fick hon spatt, hon förespråkar ju att man ska äta lite och ofta.

Jag lägger in bilder när jag har ätit, hämtat tvätt och förhoppningsvis pluggat något mer!

Mitt fett på burk hade jag förövrigt i mitt te, det var väl halvgott.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0