15 Mars, 1 månad kvar

Hahah Erik. Nej baddräkterna  var inte slut men jag tycker nog du behöver vara mer fit för baddräkt än för bikini ;)

God morgon :) Idag ringde klockan sex, det var helvetiskt svårt att gå upp efter gårdagen. Jag tittade på Det okända, det var fruktansvärt. Hemma själv började jag helt plötsligt att tro på spöken. Att man kände igen familjen gjorde det inte bättre. Blä, jag hade lite svårt att sova efter det om  man säger så. Kollade under sängen kanske 3 gånger... Direkt när jag gick upp satte jag på datorn för att se gårdagens Big brother avsnitt samtidigt som jag sminkade mig. Tidsmässigt var det galet bra, hann perfekt.

Om 15 minuter går bussen, så ska jag spendera hela min dag på labb. Vi ska bland annat kolla EKG och lungkapacitet. Helt okejkul labb, men en heldag känns halvkul.

OM EN MÅNAD ÅKER JAG HEM  :)!!

pUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0