14 Mars

Hej :) från klockan åtta igår kväll  fram tills kvart över åtta i morse fick vi inte äta något. Vi tog nämligen blodprov i skolan som vi sedan skulle labba med. Jag hade ett heavy flow så hon tog två rör så kollade hon min sänka också :) Alla värden var bra, men först visade det sig jag hade ganska nära gränsen till förhögt glukos i blodet. Jag som inte ätit socker på snart två veckor drabbades av panik och hon frågade om hon skulle ta ett stick i fingret för att kolla. Jag sa nej men insåg sedan att diabetes är en av mina värsta mardrömmar så hon stack mig. Det gjorde precis lika jävla ont som det alltid gör. Men få hade sockret sjunkit med 0,4 och det var endå efter frukost, så det var bra!!

Jag börjar bli frustrerad. Ingen aning om jag gått ner ett enda gram. Jag märker inget alls, så just nu känner jag att jag har en jävla dipp. Vill ha daim eller typ chips och dipp, men jag sansar mig. Mamma ska skicka upp ett måttband som de använder på jobbet så jag kan mäta mig. För en våg äger jag inte och jag lider av vågfobi....  Mamma ringde just upp mig och tackade för brevet och sa att jag var så söt så. Hoppas farmor och världens sötaste kusin Oskar blir lika glada!



Jag har inte fått någon post idag, idag är det måndag reklamdag? Börjar bli lite orolig den söta brevbäraren dött eller något. Hoppas inte han är såhär sen att han måste jobba över nått galet. Han kanske bara glömde mig, hoppas det!

Imorgon blir det heldag på labbet. Halvkul, från halv nio till fem. Jag blir tokig, när och hur fan ska jag hinna plugga? Huvudvärken efter en halvdag på labb dödar mig och idag satt vi kvar och skrev på vårat jävla Pbde arbete.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0