13,34

Idag dog jag. Vi redovisade on blodgrupper och det gick som väntat inge bra, jag önskade någon skulle skjuta mig då. Fyfan men i morgon blir det mer redovisningar. Jippi...

På morgonbussen är min favoritsysselsättning att analysera alla människor i min närhet. I morse konstaterade jag att tanter med kajal är ett big no no, jag tänker bara på white trash tanter. Åldern brukar vara mellan 40-60, men allt beror på hur gammal du ser ut. Typiskt för motorcykeltanter med, mums....

En annan lika fruktansvärd grej är när tjejer har tighta jeans som sitter löst. En tight modell asså, jag få kräkreflexer av sånt. Såg 3 pers på bussen med de..........

Jag tror jag ska vara crazy och plugga lite nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0