13 Mars

God morgon :) Jag hann aldrig ta tag i plugget igår innan Oskar ringde, så jag åkte till Mariehem och pluggade med honom. Halvduktiga var vi igår, det var så tråkiga frågor. Vi kollade ett avsnitt av Big brother sen gick vi till Martin och kollade på film. När jag tog bussen hem 01,10 ser jag innan jag går på bussen att det är "Reggaebusschaffören". Mina tankar är väl ungefär NEEJ!! Jättekul att någon bussis bryter trenden och lyssnar på jättehög musik. Men seriöst reaggae?! Jag får kväljningar av sådan rökamusik. Det var svinhögt, jag blev sur och trotsade och drog upp halsduken över öronen.



Känner nu jag ligger lite efter med redovisningen vi ska göra på fredag. Så idag ska jag plugga, tvätta och sedan förhoppningsvis laga mat!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0