11 Mars

God morgon! Idag är jag helt död, jag gick och la mig halv ett och somnade strax efter halv 5. Vaknade sedan tio i elva,  satan vad seg jag är. I natt snöade det väl runt en decimeter också, jag vill ha VÅR nu!

Var nyss och postade brev till Mamma, farmor och Oskar tänkte därefter ta en promenad. Men skorna gled i snön så det kändes bara oeffektivt och så snöade det i ansiktet också, inte kuL! Men jag kände när jag gick att det faktiskt kändes i rumpan! Alla utan jag visste ju att det var träna rumpan skor jag köpt, om du kommer ihåg reklamen som gick i höstas. Men det fick jag reda på dagen efter, jag blev superglad!

Nu ska jag göra jättelyxig frukost. Omelett med svampstuvning, blir det bra ska jag lägga upp bilder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0