10 Mars

Igår var jag hemma hos Oskar och pluggade efter det gick vi till Martin och tittade på film. Vi skulle kolla på komedi men Martin lurade mig så det blev skräck.

Idag vaknade jag och mådde jättedåligt. Är absolut inte fit for fight så jag ska ta det otroligt lugnt idag och baka chokladbollar och FIRA ATT JAG KLARADE MICRON. 60 % var g och det var 18 poäng :)

Jag var just och hämtade mina LCHF varor:






1. Socker
2. Mandelmjöl
3. Vaniljsocker
4. Mjöl att reda såser med
5. NUDLAR!!

Hämtade också ut två andra paket ifrån posten. En LCHF kokbok från farmor och fysiologiboken ifrån Mumsan :)

Idag fyller min underbara faster Vickan 40 år, grattis!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0