sista juni

Okej i måndags jobbade jag trots min extrema bakfylla som hette duga. Blev sämre och sämre ville stanna och spy, men jag härdade ut. Direkt jag kom hem från jobbet fick jag feber och låg med det till sex på kvällen tisdag. Sjukskriven sedan i tisdags... Min postiskarriär är nog körd :( Jag va hos doktorn igår och trodde jag åkt på flussen och att piller väntade mej, men icke. Hade en jävla virusinfektion i halsen. Så det får läkas ut av sig självt, men i morgon blir det i alla fall posten :) Jag vill jobba, jag vill ha pengar!! Har ju mer än 10 000 att betala för min dator så ja man kan säga att cash is king. Igår gick jag lös på internet och handlade för way för mycket pengar, hur tänkte jag där?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0