Radion spelar aldrig våran sång



Bakfull, idag gör jag inte många knop.

För er som undrar så är det underbart på Tjörn, vem kunde tro det var mer rave här än Umeå? Men det är det! Lätt! Jag älskar helt plötsligt Skärhamn, så mycket att jag sa till mamma att jag vill ärva huset. Lika rave är det inte att bo hemma, jag vill bli adopterad. Jag jobbade tis-fre på posten, efter bara två dagar med "ledare" så körde jag själv. Det gick bra, men fort gick det däremot inte. Jag tycker jättebra om mitt jobb, men jag är så förbannat trött efter en dag. Jag får helt enkelt spara mig till helgerna!

Igår var vi i stan & kvällen slutade kanske inte som jag hade hoppats. Jag kom hem duscha och så, gick upp och la mig och däcka stenhårt....

Radion spelar aldrig våran sång och det känns som tusen år sen dina
Ögon såg på mig som dom gjorde en gång och jag saknar våran sång





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0