Min lillasyster fyllde 17 idag

Har haft en superskön dag idag med mina gosisar. Mer sånt! Ja tack! Jag har bränt ryggen igen, samma bränna för 596e gången, kommer jag kunna visa mig lättklätt i sommar? Tveksamt! Annars inget nytt mer än att jag tydligen var slirigare än jag vågat tro. Jag ska helt enkelt vara på det torra i helgen, eller?

Min lillasyster fyllde 17 idag, snart går hon om mig! Nästa år ska jag köpa alkohol till henne i födelsedagspresent. Men vad ska jag köpa iår? Vad köper man till en bortskämd snorunge? Det är inte lätt.

Min mobil är död igen, den tenderar numera ofta att dö vid olägliga tillfällen

Pusss & godnatt nu ska jag sova !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0