16 Juni

Mitt liv är just nu halvfestligt, jag jobbar & sover. Klockan ringer 06.41 men vaknar alltid klockan 06 av mig själv, går ner och äter frukost & åker till jobbet. Har hela denna veckan jobbat 07,45-16,30 dock inkluderar det en halvtimmas rast. Är helt slut när jag kommer hem & gör något litet och sedan går jag och lägger mig. Vart tog sommarlovet vägen? Det lär jag då inte se röken av i år :/. Idag ska jag med Limpan till Torp (Uddevalla) & shoppa lite efter jobbet. Jag hade behövt en bikini, bh, silverschampoo, födelsedagspresent till Julia, nått nytt i klädväg och lite nya trosor är aldrig fel. Vi får se hur det går, mitt mustiga konto innehåller 1500 kronor så väl där får jag prioritera.

Puss


Kommentarer
Postat av: Emma

EMMA!!jag saknar dej mej!

bilder på håret kommer när jag fastnar på bild;) men här är det fullt upp annars, har börjat jobba den här veckan och har jobb till mitten av augusti ser det ut som.. så det blir lite lov men mkt pengar, förhoppningsvis!

vad nice med FEST, jag laddar till midsommarfirande som kmr bli så sjuuuukt kul;D PUSS<3

2011-06-16 @ 17:49:18
URL: http://hejaemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0