karatefylla

Jag kom hem från Umeå sjuk sent på torsdagen den 2a juni. Hade lov hela vägen fram tills tisdagen då jag började jobba. Jag ska jobba till vecka 33. I början på vecka 34 åker jag till Umeå, jag är så less så jag tror jag smäller av. Jag kommer inte vara utvilad för fem öre och pengar lär jag inte ha det heller. Det är något allvarligt fel på mig när det kommer till pengar.

Min kavaj får varken tvättas i maskin eller för hand. Jag var lite crazy och körde den på 30 grader endå, kommer säkert bli top noch denna underbara dag. Jag vill handla kläder, jag har inget att ha på mig!! Men jag fick som sagt en klänning idag, den kändes rätt mogen men var sjukt kort. Den ska jag ha i morgon, då ska de sliras och Emma Johansson ska gå "all in". Hoppas jag blir lite bättre form annars kommer det sluta i karatefylla...


pusss & hångel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0