FALSTERBOOOOOO

Tjenare mannen! Precis hemkommen ifrån en slirig helg. På fredagskvällen var det i princip bestämt vi på  lördagen skulle till Marstrand där ALLA andra var. Men så ops helt plötsligt från ingen stans beslutar jag och camy oss för att vi ska åka till Falsterbo & festa i stället. Sagt och gjort. Skyndar mig till stallet rider, packar och fixar ---> hämtar Camy på jobbet och så kör vi till Falsterbo, cirka 40 mil söderut. Vi hade som vanligt en kul bilresa och tutade och vinkade på småfjors och så visade jag tuttarna för en limo! Väl framme träffar vi våran söta lilla Sophia och hennes kompis Karin. Ja vad ska man säga det blev slirigt.  Alla gick ut men jag hade en stalker-peru-kille efter mig som var som ett plåster. jag blev rädd & ville därifrån och blev "räddad" av en annan kille. Han var snäll och hjälpte mig till bilen, att ta sig förbi vakterna var inte det lättaste. Väl framme vid bilen blev han läskig men så kom min kära vän Camillla och räddade mig från honom. I slutändan sov vi i alla fall tre tjejer skedandes i pappas bils bagage. Karin och sophia blev jagade av en ordningsvakt, haha det var helt extraordinärt ! Nu orkar jag inte mer, det kommer mer imorrn! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0