23 Juli

Jag saknar mitt mörka hår redan!





Min webcam innehåller dessvärre bara sådana här seriösa bilder!



Men jag ska troligtvis slinga mig ännu mer i morgon. Målet är såklart att se ut såhär innom en snar framtid:



För tillfället ser jag ut såhär:





Ska snart börja fixa håret inför kvällen. Ska ut och slira med Sophia Sandås och Camillisen. Som vanligt så blir det Haddocks, minns knappt när jag senast lämnade ön. Men det är så himla behändigt, man kan GÅ hem när det stänger. Hoppas inneligt att det inte bara är småfjors där idag. Kapten röd är dagens kändis, skitmusik om du frågar mej, jag går dit för att träffa folk.''

Lär dock behöva en del alkohol för att dämpa smärtan i min skinka. Var på akupunktur igår igen och jag ska på återbesök nu två måndagar i rad. Nålen de sticker med är väl cirka 7 cm och jag trodde såklart de bara doppade ner nålspetsen i mig, men icke 2 jävla cm tryckte hon ner den i min rumpa. På måndag ska jag ha mobilen i bhn så jag kan ta kort på tortyren, visst det är skönt men ser galet ut. Det är sådan där skön smärta.

Annars inget nytt, ska städa rummet idag. Jippppiiiie.....

Kommentarer
Postat av: Emma

snygging, saknar dej!!

2011-07-24 @ 12:08:03
URL: http://hejaemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0