20 juli

5 dagar till cashflow, som jag längtar! Idag var smärtan olidlig men trots det har jag hunnit med att både vara hundvakt och "hitler-ridlärare". Slutade 14,30 idag vilket kan vara ett nytt rekord! Klockan 12,45 ska jag i morgon infinna mig hos sjukgymnasten på vårdcentralen i Kållekärr, den ska då reda ut varför jag har sådan katastrofal smärta i/på skinkan. Dum tid, har antagligen redan då åkt ut och börjar dela post, så snälla gud hoppas jag får förstärkning!

Snart är det helg och jag insåg nyligen att jag såklart måste slira men frågan är vart och med vem! Idag förfestar nästan alla mina vänner hos Limpan, de ska på Swingfly på  haddan och jag är AVUNDSJUK! Men att på morgonen behöva göra alkotest hindrar mej då jag aldrig skulle gå ut nyktert!

Hångel & puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0