Världens bästa Erik Lejon

Jag åt middag med Erik och Emelie förut, jag skrev fel. För er som inte vet så är Erik en riktig 10 poängare som jag tycker bra mycket om. Han är faktiskt den bästa killen jag vet, nej jag är varken kär eller intresserad men jag förstår att folk blir det!

Erik Lejon är:
  • Snygg
  • Söt
  • Charmig
  • Rolig
  • Gullig
  • Har ibland bra humor
  • Lagom längd
  • Snygga kläder
  • Världens sötaste min när han drar ett dåligt skämt
  • Snäll
  • Trevlig
  • Vältalig
  • Svärmorsdröm
  • Bäst på allt
  • Otroligt noggrann
Jag har massvis fina bilder på Erik men jag tar en gammal profilbild, de känns som ett säkert kort?
Erik söker förresten dejt till den 14/2, har du det som krävs kontakta mig!



Pusss

Kommentarer
Postat av: Mr Right

Hahaha, score!

2011-01-19 @ 22:20:28
Postat av: ...

Mums! Vilken kille

2011-01-22 @ 12:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0