12,18

Strax har jag packat klart, men har ett 4 kilosproblem ingen aning vad jag ska få ner det.. Ska nog ner och ta en paus i packandet och göra mat. Jag ska ha med mig frökusar med kräftstjärtsallad, 1 banan, 3 ramlösa smultron och en couscous-sallad med kyckling, avocado, babytomater, gurka och majs. Till middag idag blir det lutfisk. Nu har jag ätit alla mina önskerätter utan en, gratinerade kräftor. Jag har önskat och ätit:

  • Smörgåstårta, tyvärr inte mammas
  • Äggost
  • Rostadvitlökssås
  • Kräftor, kokta Jules köpte mig
  • Snart lutfisk
  • Massa annat mumsigt
Jag har resfeber på riktigt, jag får alltid det... Ska strax bege mig till http://www.astridgoesorganic.com/ för att pussa Hanna adjö. Linn var nyligen här och sa hejdå:'( . Innan vi drar till Göteborg sen jag och mamsen så ska vi ta en sväng förbi Kusinerna och famor och farfar för att säga hejdå:/


Lyckas jag få internet på tåget så kommer jag garanterat att uppdatera! Annars puss sålänge!



I'm not scared of dying, I just don't want to

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0