6 Januari

Hej och god morgon:)
Senast jag skrev var jag ju aningen bitter. Men efter att Hannas mamma erbjöd sig att hämta oss på natten så flöt det bara på:) Nästan alla följde med ut! Vi gick först till Hk, där var det dött lopp. Jag ramlade för ovanlighetens skull där i trappan och slog i ryggen. Vi begav oss då till Harrys 150 kr inträde, dyrt! Men jag hade skoj, det är väl huvudsaken- Om jag får säga det själv var jag rätt nykter, eller lagom som Hanna kallade det. Men jag tror inte jag har något som heter lagom...







Japp så såg jag ut innan jag fick damp och tvättade bort allt. Jag var på sämst humör så ringer Hanna och frågar om jag kan åka med och hämta Vikkis (loverboy) bil och köra hem bilen sen. Jag svarade motvilligt ja, drog på mig ett par glasögon som maskering. Sminket blev dock aldrig bra, va svinful hela kvällen. Men efter lite vin så blev jag glad endå:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0