21,41

Min Luleåhelg, kortfattat:


Fredagen :'

Först frös jag ihjäl. Efter upptining och rakning av ben begav vi oss till Johan och Emma på förfest. Så var de en hel del folk där sedam drog de och stormade en bastu med folk. Men med tanke på att det var tjejer var jag ju halvsugen på att följa med så vi stannade kvar. Sedan begav vi oss till den bokade bastun. Vi var inte så många men det var skoj. Varför ska killar basta nakna? Jag fick ju minsann ha både bh och shorts på mig? Sen så blev det natten och vi gick och la oss. Älskar att jag tog sängen och Stefan fick sova på golvet!

Lördagen:
Vet inte riktigt vad jag ska säga. Vi chillade hela dagen. Skulle sen till dollarstore. Jag lånade ett par termos och jävlar vilket tight ass jag fick, sånna skulle man ha. Stefan visste en genväg genom skogen... Vi gick in i skogen, nice skog tyckte jag. Men så tog människospåren slut. Gud vad hårda vi är tänkte jag. Så ser jag STORA,STORA,STORA hundspår en jäkla bit in (vargjakt var de enda jag hade i mitt huvud) sedan såg jag älgspår, då kände jag att jag började bli riktigt jävla rädd- Så när det ramlade ner snö ifrån ett träd så brast det för mig., Jag fick panik och vi vände och det gick fort!. Kan ju påpeka att Stefan just innan sa. Hmm jag tror det är hitåt. Så det blev inget dollar. Så tror jag seriöst han gick och la sig sedan fastän jag hetsade och ville iväg på förfest- Vi skulle först till Johan sedan till Adam men så till slut så kom Johan, André, Mattias och Arvid till Stefan istället :) Vi satte direkt igång med förfestspelet, ett jättekul spel ifrån Nicotext. Såklart hände allt pinsamt mig, enda tjejen. Jag blev som vanligt ganska utsatt när jag skulle byta låt och sådär- Men killarna fick lyssna på en hel del Simon Norrsveden, så jag var helnöjd. Sedan skulle vi ut. Jag kom inte in. Degade runt, gick hem, sov. Blev väckt så fortsatte vi efterfesta. Jag har en del svarta luckor men tror minsann jag kommer ihåg helheten. Hellst efter jag fick se bilderna på Stefans kamera. Älskar när man böjer sig fram över datorn och flashar HELA rumpan och ingen säger till, nej de tar kort istället. Det såg ut som jag inte hade trosor på mig... Jag hade jättekul förutom när jag inte kom in då, trevliga killar :)

Söndagen:
Kämpade länge med att Väcka Stefan, vi skulle till Dollarstore. Hängde där, hängde på stan. Åkte hem till honom och sedan fick jag åka tillbaka till stan nästan direkt.

Nu ska jag sova och nej jag fick inte städat klart, knappt börjat....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0