jag älskar sj!

Okej min hemresa i lördags i korthet:

  • vi åkte till kussarna och till farmor och farfar och sa hejdå
  • mamma körde mig till Göteborg
Vi blir i Kungälv omkörda av vad jag tror är min kompis Stefan, jag ringer inget svar. Jag smsar, han svarar sen stationen när jag väl är framme. Så råkar vi parkera mittemot. Han pluggar i Luleå och vi hamnade på samma tåg och vi hade inte pratat! Tåget var 50 minuter sent ifrån Göteborg... Till stockholm var det fri plasering på ett vanligt tåg så satt med Stefan och hans kompis André. Väl i Stockholm hoppade vi på det "riktiga" tåget och jag och Stefan hade samma vagn, han hade plats 63 och jag 52. DET VAR PÅ SAMMA BORD!? Kul värre, annars hade jag inte pallat den sinnes långa resan. Jag hade i alla fall kul. En bit förbi uppsala blev vi ståendes några timmar och efter någon timma körandes stannade de för "tågmöte" sedan ropade de upp i högtalarna att de bara kunde köra i 80 km/h...... Tåghelvetet körde inte ens till Umeå, fick bussa från Vännäs. Asså oh my god vilka problem jag hade. Jag har nu två dagar senare fortfarande ont i kroppen.

Ringde idag och skyndade på min reseersättning, skulle beställa biljett till Luleå nu. TROR DU SJS SIDA ENS FUNKAR? jag älskar sj!

Idag är det den 11/1-11, det är ett tecken!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0