Bilder ifrån helgen :)

Väl utvalda endå helt okej bilder. Jag tror jag för första gången jag hade mest kläder på mig, kanske inte syntes alltid dock...

Vi spelade, behöver jag säga mer?









Titta så lyckliga de ser ut!




5 killar + jag. Gissa vad de kollade på?



Hahah

Det ser mysit ut, han njuter!




Skulle väl tro det var här det började gå utför

.......

 


Kan ju tillägga att jag skämdes otroligt mycket på söndagen. Att det hade gått så mycket utför att jag inte ens kom in. Men jag var inte för full det var jag verkligen inte. Men endå vad gav jag för första intryck? Jag tycker i alla fall de var supersköna och jag hade kul dock lär de kanske inte tycka samma om mig. Men men, man kan ju inte lyckas varje gång :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0