8 Januari

My god, idag lämnar jag Sveriges framsida. Hur känns det då? Ganska värdelöst faktiskt...


Igår var jag  mina babes hos Linn och åt middad och hade myskväll, helnice var det. Jag tror nästan  Andreas Wiese var en av kvällens höjdpunkter. Vi var flera i rummet som skulle.Men Linn SKULLE! Fyfan vad jag kommer att sakna er gullisar!! Hanna och Linn kommer jag å pussa hejdå senare idag men Camy fick jag pussa farväl igår :( För hoppningsvis får jag upp Linnsan och Camillis kanske redan i februari, Camy är ju rätt haj på Umeå! Hannapanna kommer upp i april och går på HÅKAN HELLSTRÖM MED MIG!


Som vanligt motarbetar youtube mig. Men tänk dig Gyllene tider- Tylö sun i bakgrunden och extra mycket för VÄSTKUSTENS TJEJER ÄR DET BÄSTA SOM FINNS!!

Klockan 17 lämnar jag Göteborg och beger mig upp till Sveriges baksida-...... En nice resa på en sisådär 1103,8 kilometer...

Nu ska jag upp och packa. Det blir en nördig backpack ryggsäck med. Pappa sa de va käckt om jag skulle på hajk. ÖH JAG PÅ HAJK? Svar nej tack vad gör man då? Känns luffit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0