7 Januari

Idag är det en månad sedan jag fyllde 19. Det innebär att det endast är elva månader kvar till tjugo! Gud vad tiden går fort! Det är inte bara åren som flyter iväg utan även min Skärhamnsvistelse börjar leda mot sitt slut. I morgon åker jag hem. Det känns horribelt astråkigt. + att jag har handlat för mycket så att jag kommer få problem att gå med mig allt.... Jag känner bara slash kill nu faktiskt. Jag vill verkligen inte åka hem. Jag trivs bra här när man blir upp-passad. Men ikväll blir det middag hos Linn, det ska bli riktigt jättemysigt.

Jag vaknade riktigt sent idag och det första jag gjorde var att börja packa.. Asså det är så mycket skit jag ska ha med mig upp. Jävla synd allt tar sån plats! Mina nyshoppade prylar är såklart important och sen mitt finfina rosa ps2. Ganska pinsamt att det blivit använt MAX 20 gånger. Vi har ju bara använt det till singstar och hur kul är det att sjunga själv? Riktigt fint nyskick, helt glansigt och sexigt är det.- Me like!

Och Julles kille var väl kb om jag hade varit yngre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0