4 Januari

Grattis Anton 20 år :) ! God vilken fullspäckad dag idag. Dagen började med att mamma körde mig till familjen Koch. Där tog jag deras bil och tog med mig Annie 10 år till stallet. Buster stod med fölen Uri och Ninja så vi vågade ej ta ut honom på en ridtur. En olycka orsakad av mig, nejtack! Ninja är en riktig gangsta, sjövild!  Men vi borstade och gosade i hagen så jag var nöjd endå :): Efter det åkte jag till mina kusiner. Jag och Oskis , Kajsa och Hedvig tog en tur till Kalles grav. Oskar min lilla bebis börjar bli stor, han är tolv till sommaren :/.



Graven, Kajsa och Oskis (ful-hedda fick inte vara med).

Jag har massa bilder på min kamera som jag lägger in en annan dag :)

Julle har en kille på rummet, hihi


Kommentarer
Postat av: Anonym

var julles kille kb?

2011-01-06 @ 23:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0