3 Januari

Jag glömde skriva igår men vilken dag oj oj oj. Dagen började klockan sju då jag gick ut och ner till torget. Och här hemma är det svart som natten, jag var hur rädd som hellst. Men så kom Camilla och Hanna och jag hoppade in i bilen. Vi körde upp till Linn och var tvungna att bulta på dörren så kommer en liten trött/yr och topless tjej ut. Hon hade försovit sig, men vi kom iväg snabbt endå. Vi hade rave, lyssnade på massa grymt bra musik ifrån tidigt 2000-tal.

Väl inne på Ullis kände jag ganska direkt att jag mådde piss så jag var sur och rätt bitter vågar jag nog säga. Så mådde jag dödsdåligt, hade ingen röst alls (därför jag var sur) så vi beslutade oss för en fika. Jag handlade själv och de andra tillsammans så de kom och parkerade sina vagnar vid fikan men jag hade ställt min borta på heminredningen. En klementin, en chokladboll och några värktabletter senare gick jag och Linn mot min vagn. Jag hittade inte vagnhelvetet..... Jag tänkte fan är jag så yr att jag har 0KOLL? Så sökte jag hemavdelningen flera gånger utan resultat,. De enda jag sa var svordommar och jag var helt jävla vansinning. Jag hade nästan handlat klart och min handlalapp låg i vagnen... Så gick jag och viskade till kundtjänst att någon idiot tagit min vagn,. Hon ropade upp i högtalarna och bad mig komma tillbaka. Jag och Linn sökte då hemavdelningen och närliggande avdelningar ett tag. Sedan kände jag att jag lika gärna kunde lägga mig och dö så begav mig till kundtjänst. Tanten sa att en gubbe kommit med min vagn, guuuuuuuuuuud vad lycklig jag blev jag skulle ge ifrån mig ett gällt ljud, men de kom inget så jag kastade mig över henne och kramade henne.

Så hängde vi lite på närliggande affärer som en inredningsbutik a la mumsan, MQ och Martin Shop- Jag köpte ett par jeans och ett skärp. Efter det åkte vi till "Gamla Ikea", Kållered. Där blev det en del shopping med, för kanske 500. Så igår brände jag stax över 3000, så faktiskt höll min budget! Nice!

Idag ska jag träffa Anna Edvardsson för första gången. Tänkte även ta en tripp till banken och en till ICA. Imorgon ska jag äntligen få rida första gången på flera månader! Men de lär bara till att skritta på grund av att det vart +-grader här så de är helt sinnessjukt isigt = halt som fan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0