19 Januari

Dagen började i skolan och det var som vanligt sjukt jävla tråkigt. Men dock hade CSN studiebidraget redan kommit. Och god vad saftigt det var nu! Runt 12 000, det var längesedan jag hade så mycket pengar. Det firade jag genom att bege mig in till stan för att få mina nya skor och köpa lite annat. Dock blev det som vanligt att jag köpte en del annat. Men jag fyndade ju verkligen gick väl på mellan 1200-1300. Och skorna utan knapp var 300 kr billigare så jag fick de tillbaka :) Så med min internetshopping på 1000 + så är det väl ungefär vad den här månaden tillät. Jag har ett stort jävla problem. Jag får inte dricka alkohol när jag tar tetralysal... Så ingen utgång på fredag, segt så in i helvete. Så jag ska vara värsta nolifern nu i X antal veckor?

Snart ska jag till Mumsan och äta middag med henne och Erik :)

Over and out, PUSSS





Nya ljusa skor utan knapp



Vänster: Accent 400 kr Höger: Gina Tricot 199 kr
Närbilder:





Kicks 150 kr



Glitter 60 kr



MQ innan 299 men 50%



MQ innan 699 nu 50%



Ur&Penn innan 89 kr/st nu 50%



Tråkig shopping. De två första 20 och 50 kr styck ifrån Din sko. Det sista 18 kr ifrån Apoteket

Idag fyller förresten världens bästa morfar 70 år. Han firar dagen med sin sambo i Australien, jag hoppas de har det toppen !!  Massa kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0