18,18

Tacka gud jag inte röker. Det kom en tant  på kanske 55 och satte sig brevid mig på bussen, hon luktade rökrum. Det var helt galet, jag fick ont i lungorna.Det var flera hundra gånger värre än den svettiga turken på morgonbussen!

Idag labbade vi, det ingick steriliserat kossblod. Jag mådde sjukt illa första halvtimmen/timmen, det kändes så sjukt vidrigt och först se blodet i en flaska och sedan hälla upp det. Senare i kursen ska man skära i råttor men tack och lov fick vi välja att se en film istället. Men konstigt nog var det bara jag Mumsan och Christian som ville se film. Jag gör det i första hand för att jag tycker att allt med försöksdjur är fel. Jag tycker inte att det är okej i något syfte alls. Testa på pedofiler, våldtäktsmän och terrorister istället. De förtjänar det! Inte de stackars råttorna och mössen som fötts upp endast för att bli plågade. Inte okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0