17,39

Jag satt hungrig på lektionen och funderade på vad jag skulle laga för mat efter jag vart och handlat. Jag meslutade mig för att göra en vegetarisk lasagne och en moussaka. Men jag har bara en sådan form insåg jag nu. Jag får helt enkelt nöja mig med att bara göra en maträtt.. Men men, inviger nu mitt förkläde. God vad jag vill vara hemmafru!

Jag tänkte jag skulle uppdatera mer ifrån helgen.

Update ifrån tåget påväg hem:

Nu sitter jag på tåget, helt underbart utan mottagning. Hela bussresan till Luleå hade jag mottagning och i Luleå var mottagningen betydligt bättre än vad den är här.. Tåget tog en tripp förbi Boden, helt galet! Jag såg tyvärr inget men det var det längsta upp i Sverige jag någonsin varit!

Den tjocka, fula, snoriga, chipsätande, wow-spelande, orangehåriga unga tjejen som satt breve mig hade en snygg bakgrund. På sin pojkvän............. Hur gick det till? Han var smal. Snart är det alla hjärtanas.

Bussen ifrån Sjukhuset--->hem:

Killen framför mig sitter och äter vitkål. Hm?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0