15 Januari

Resan till Luleå gick bra. Men när vi sedan gick ifrån bussen och hem till Stefan trodde jag jag skulle dö. Jag fick låna vantar men mina fingrar förfrös, jag trodde jag skulle börja gråta. Fastän Stefan hade en väska med ett lock stora öl och en ICA-påse fick han bära min väska också. Själv bar jag en vinbox och det var väl ungefär så mycket jag klarade. När jag sedan rakade benen var mina ben röda och så blev mina knän lila. Mina bodendrömmar krossades såjävla hårt! Jag ska aldrig någonsin åka någonstanns där det är såhär kallt igen!!!

Nu är det strax frulle, efter det blir det DOLLARSTORE!

Igår bastade vi och idag ska vi ut! Mer inside uppdateringar kommer!

Puss sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0