14 Januari

Ett tentafail senare. Igår blev det så sent, jag sov över hos Emelie och vi la oss nog inte förräns vid tre tiden inatt. Klockan nio skrev vi tenta, och ja de gick som väntat. Men jag är inte ledsen, jag hade inte pluggat! Så kom jag äntligen hem nu och ska packa ihop en väska och tänkte raka benen. Tror du ens det finns något vatten? Inte i hela huset.- Spola funkade dock men inga kranar. Fyfan vad less jag blir! Hårig och blä beger jag mig strax till Norrbotten. Detta lär bli ett historiskt ögonblick. Jag har ju nu i ett och ett halvt år velat hitta en norrbottnian och sluta livet där,. Tänk om mina förväntningar inte uppfylls. Jag hoppas vill och tror det är fest där!

Vad ska man ha med sig när man ska vara borta en helg? Hmm Hetspacka nu! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0