13,36

Jag är ledsen, jag vill inte åka hem! Sagt farväl till de flesta nu. Kommer till och med sakna Jullebulle nu, då är det fan illa!!! Jag kommer säkert glömma massa med. Nu ska jag be Julle som är gangsta att bära ner en av mina tunga jävla väskor.




Kolla denna videon JAG SKULLE!


Ops Youtube samarbetar! NU kom den till slut om mina västkust babes.

Kanske ska vara social mot mamma och julle nu när jag trots allt ska åka 101 mil uppåt landet idag.. Lika hemskt varje gång jag tänker på det- Tur det finns sköningar där också annars hade jag nog inte åkt, känner mest att kemin och jag inte connectar sådär väldans bra....

Puss och hej. 4 kilosproblemet återstår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0