13,27

Jag skrev just en kursutvärdering för Kemikursen, svinkul! Jag skrev vad jag tyckte om alla lärare och doktorander. Jag gav till exempel massa minus till brudarna som höll i fisklabben och till han som såg ut som en munk men betedde sig som en officier. Markus och Robin fick däremot bara pluspoäng!

Mitt JÄTTESTORA paket kom ifrån H&M Home. Tänkte lägga upp några ocharmiga bilder på mina fynd :)



Två rosettkuddar, en rosa och en svart.
Fodral 49,50 kr/st och innerkudde 19,50 kr/st



Rosa volangkudde.
Fodral: 149 kr och innerkudden 59,50



Kökshandduk
49,50





"Tvättsäck" + närbild
99 kr styck, jag köpte två :)



Tygkorgar
59,50

Nu kom posten och gissa vad jag fick där!? Jo en lapp om att min nya hudkräm kommit till Preem. Men jag kan faktiskt inte med att gå dit igen och hämta ett till paket, tror helt enkelt jag får spara mig tills imorgon!

Idag på bussen såg jag något konstigt.- En vit tjej som kom ifrån norden jag kan kanske inte säga att jag såg att hon var Svensk, mer Estnisk kanske. Men i alla fall hon hade slöja. Nej ingen halsduk eller något utan en slöja i slöjatyg och med en sådan slöjanål. Helcrazy jag tänkte genast hon lär ha konverterat, rätt coolt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0