12,44

Jag har lagt ner kanske 10 minuter på kemipluggande under mitt "lov". Jag känner ångesten komma krypande ja! Sedan har vi i läxa i Karriärsplaneringen också, skriva ett CV. Har jag gjort det då? Svar nej. Jag tror jag får ta och skicka in ett gammalt helt enkelt. Har också fått en "läxa" utav syon, jag har fan inte gjort den heller. KAOS. Men det är inte konstigt. Första dagarna var jag heldeprimerad, sedan blev jag sjuk och nu när jag äntligen blev frisk fick jag ju umgås järnet med alla nära och kära.

Igår tillexempel tänkte jag att det var en alldeles uppelig dag att studera på- Orkade jag det? Nej. Jag var så bakfull och skabbig och mitt smink var hos Hanna. Mitt mission var att sminka mig där och kanske stanna en sväng, men jag blev kvar osminkad och jävligt sunkig. Vad gjorde vi? Jag tror minsann att vi satt uppe i Tv-rummet exakt hela dagen - när vi åt. Jag ser faktiskt familjen Haraldsson som min bonusfamilj. Jag skäms tyvärr inte för något, jag kan säga vad som hellst till dem. De är så gulliga hela bunten!

Strax så ska jag åka med mamma och pappa in till Stenungsund (andra sidan bron) och reklamera en klänning och en tröja som gått sönder... Mam och pap ska kolla på nya ringar också....

Min rygg gör sinnes ont sedan min härliga vurpa i onsdags. Jag har otur jag ramlar ALLTID!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0