12,25

Emelie kommer strax hit och pluggar med mig. Det är så katastrofalt tråkigt i skolan att jag dör. Och när vi ska ha den jävla omtentan är det ingen som tar tag i heller... Så vi får se. Jag skickade i alla fall ut ett förslag om att ha det den 19 februari, så jag kan bli kvitt skiten. Men har en jävla massa att plugga nu framöver. Microtenta nästa onsdag :(

Jag gjorde just lite paprikasoppa utav mina enorma paprikor som jag kan äta någon dag efter skolan :)

Mösskillen, han den snygga .......... killen som jag brukar se har ny mössa smsade Emelie nu till mig. Crazy, jag såg honom utan mössa i skolan. Det var så jag inte trodde det var han. Han är helt galet snygg/sexig jag tror det är för att han ser ut som en äkta badboy, me like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0