11 Januari

Igår gick jag och la mig strax innan sex, men fick då reda på att det var sista dagen att skicka in cv så det fick jag göra där snabbt och lätt. Jag tog ett gammalt och tänkte det kan ju inte bli mer än dåligt. Sen blev jag halvpigg och smsade ett tag. Men jag kunde bara inte sova. Somnade strax innan tolv och vaknade på natten med. Min hals var jättekonstig, allergi-upsvälld. Jag har mått lite allergi-dåligt i kanske en vecka nu, jag vet inte vad det kan vara. Knaparar nu allergitabletter för glatta livet.

Jag orkar inte gå till skolan, det är så ångestframkallande att jag inte har pluggat! Jag känner för att åka hem och leka med mina babes hemma i Skärhamn.

Pussssssssssssssssssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0