1 Januari

Tänk att det finns folk som fyller år idag, vilken lyx första dagen på året! Grattis Janna :)

Hoppas din nyår var roligare än min. Men jag bytte i alla fall julklapp/AR med Camilla sådär en vecka försent. Jag fick Håkan Hellströms nya finfina bok och ett par trosor :)

Imorgon tror jag minsann det blir Ullared :) Jag har fortfarande galet ont i halsen och hostar som ett mongo men är klar i huvudet annars :)

Jag fattar inte vitsen med raketeR? Det skrämmer alla djur, är dyrt och så är det farligt. Jag har hatat de sen jag var liten igår när jag skulle sova sov till och med katten men jag var rädd när det smällde. Raketer är det enda jag aldrig någonsin skulle köpa ut.

Sen var det 4 +grader i natt också. Jätteskönt sa pappa men jag tänkte mer kul det fryser på igen. Det är nu livsfarligt halt ute och de stackars vilda djuren har svårt att få fram någon  mat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0