20 Februari

Jag har idag från och till legat och kallsvettats i soffan, mysit va? Jag var på inflyttningsfest hos min klasskompis Christian och hans sambo Marcus :) Jag hade faktiskt så kul att jag inte följde med ut, det var väl bäst med tanke på att jag köpt vin för lånade pengar... Men på fredag är det bästa dagen på månaden, cashflow. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om kvällen, den är för ovanlighetens skull inte bäcksvart. För mig gick det bra, jag hittade Emma och sedan tog jag bussen hem. Värre gick det för andra som började att spy, (hihi). .

Funderar på om jag ska åka hem på påsk"lovet". Jag tror vi har några dagars sammanhängande ledighet och min älskade morfar sa att han kunde betala biljetterna. Då ska jag inte bli sjuk utan jag umgås gärnet med mina nära och kära. Min lillasyster och kusinen Amanda var här nu i veckan, tisdag morgon till fredag kväll. Tyvärr var det kaos med en hel del bråk, men det hör väl till. Jag pluggade och var "tråkig" hela veckan, jag hade kemiomtenta igår i Biokemin.


Nyårslöftena jag och mumsan gav varandra har funkat bättre för henne än mig.. Vi lovade bland annat att man inte ska svara nej om man vill något, utan chansa, vara lite crazy och bryta gamla dåliga trender

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0