Söndag och jag är sinnes bakfull

Bakfull idag känns som en underdrift. Jag tror jag avlider. Dagen till ära så är mitt schema galet fullt. Det inkluderar både tvätt-tid och en jävla massa plugg.

I fredags tjugo i åtta ringer Erik mig och i princip bestämmer att jag ska med honom ut. Jag sitter i morgonrock med ansiktsmask.. Bussen gick kvart över åtta. Så innan dess tvättade jag av mig ansiktsmasken, duschade kroppen och fixade håret lite. I bussen sminkade jag mig och hos Erik fixade jag klart håret, jag är så stolt över mig själv hur snabb jag kan vara.

Igår var vi hos Martin och spelade ölspelet med MINA regler, fett najs! Sedan drog vi till en korridorsfest! Sen var vi trötta så vi gick hem till mumsan och käkade paj innan jag tog bussen hem!

stressad tjej! puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill röka

/anna

2011-02-28 @ 20:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0