Sommaren är räddad!

Jag har sommarjobb!!! På Posten i Kållekärr, jävlar vilken bra månad februari har varit! Jag hoppades på att få jobb på posten, jag har inte sökt något annat. Posten låter la sådär halvkul för dig som inte vet kanske, men det är absolut det bästa sommarjobbet jag har haft!

Idag ska jag på kurs, nämligen på detta:
"Umeå universitet
RFSU Umeå söker dig som är mellan 20 och 30 år och intresserad av att då och då jobba med sexualupplysning i skolan och på kampanjer. Är det något för dig ska du söka till RFSU Umeå informatörsutbildning, första mötet är i morgon (22 februari) på Umeå Universitet, Dramastudion i Humanisthuset den kl 16:00 till 19:00.... Ingen anmälan behövs. Undrar du något kontakta: [email protected]"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0