Pulver

SUger det med gröt kanske jag drar och köper nått pulver på ICA. Dock säger mamma att alla pulver utan dem hon säljer (Xtravaganza). Jag åt pulver i tvåan (då var jag endå betydligt smäckrare än vad jag är nu), jag klarade 13 dagar och tappade 7 kg. Sinnes mycket tycker jag nu, men då var jag sur för pappa hade tappat elva och jag gjorde typ två dagar längre än honom. Får väl tillägga att det var sjukt jobbigt, jag var sur hela tiden. Umgicks inte med någon och fick konstant tacka nej när sjöfartarna var med Camilla och ville jag skulle komma dit. Efter det sa jag att jag aldrig gör om det, men för en sådan här grej absolut. Och om jag någonsin kommer gifta mig då jävlar ska det bantas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0