Letters to Juliet

Har ljus tända för Kalle, pappa kallade det för dödstempel. Vi pratade om honom i telefonen. JaG sa att jag fortfarande tittade efter honom hemma när jag var hemma över jul. Pappa sa just att han precis slutat. Han tänkte långt efter på mornarna "tyst han är idag".Såfort Kalle ifrån källaren där vi två bodde att någon var uppe blev han svinsur om ingen bar upp honom. Han tänkte då ääsch jag skakar lite galler då blir de sura och så får jag komma upp! Det funkade till 99%, ibland blev jag lite lätt irriterad när jag skulle gå iväg och inte hade tid. Då kunde jag kasta kuddar, han blev väl tyst sisådär 2 sekunder. Jag vet inte hur många gånger jag skrikit : KALLE FÖRHELVETE,HÅLL KÄFTEN!!!!! Man kan tro kan kaniner är tysta och lugna djur, halvsant.

Passande nog såg jag på en jätteromantisk film, efter det måste tårarna tagit slut på riktigt!

Letters to Juliet den var bra trots att jag i vanliga fall är allergisk mot huvudrollen.


Romeo take me somewhere we can be alone
I'll be waiting all there's left to do is run
You'll be the prince and I'll be the princess
It's a love story baby just say yes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0