6 Februari


Vi skulle som sagt ha en heldag på Ersboda igår jag och Erik, jag hade tänkt mig det skulle bli en hel del shopping endå. Men Erik köpte sprit och ett intersporthårband... Jag handlade lite mer dock inget jag behövde. Jag köpte en rosa enhörningsnyckelring som är enorm och kan gnägga, en rosa spann, rosa sopsäckar, antiglidmatta, såpa och tops. Ogillar skarpt Erik inte hindrar mig, rosa stora sopsäckar? 5 pack för 21 kronor, vad fan ska jag med dem till? Men vi lunchade på det nya innestället, ett fik utanför Coop. När Erik gick till systemet fick jag sitta med kidsen på barnbänken utanför..... Men om 204 dagar så blir det ändring på det. Bilder kommer en annan dag ;)

Idag har jag  tvättat alla hyllplan i kylen och sen klockan tolv ska jag tvätta kläder. Jag ska plugga också men jag orkar verkligen inte. Finns det något tråkigare? Tror fan inte det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0