18,56

Den underbara dagen slutade lite sämre, jag failade på Microbiologitentan. Med 1,5 poäng.................................................

Men jag var på en RFSU "föreläsning" nu och ska gå på kurs så jag förhoppningsvis kan bli informatör.
Det var jag och en massa tjejer, rätt  gråa, en gubbe och två indier. Jag som hade festfixat mig och allt dagen till ära. Indierna sov och snarkade, skakade benet mot mitt ryggstöd, rapade, pratade och förstod inte ett ord svenska :) Endå va de där i över två timmar!? Vi fick se filmen "sex på kartan" som fått en hel del kritik.

Om dryga en halvtimma kommer ett av mina favoritprogram på tv med, halv åtta hos mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0