15 -24 APRIL ÄR JAG HEMMA!!!

Nu ligger jag utslagen, mätt på soffan. Jag är grym på att laga mat, för bra för min egen del. Mat är nog helt ärligt talat det bästa jag vet. Det blev inte bättre av att jag hittade det här: http://kalasgott.blogg.se .

Idag har jag beställt flygbiljetter för hela slanten. Den 15 april åker jag ifrån Umeå city airport till Landvetter, Göteborg <3 Så stannar jag hemma på Tjörn till och med den 24 April! Det innebär att jag har två helger hemma, jag hoppas att det händer något spännande :)

Idag fick jag äntligen städat upp efter grisarna som var här, det såg ut som jag inte dammsugit på ett år.. Dock längtar jag redan tills på söndag då jag ska färga mina missfärgade kuddfodral... Igår så skedde det en liten olycka. Jag hade så mycket smutsig 60 tvätt att jag av ren lathet körde en mörk och en ljus maskin. Bara det att ett rosa badlakan inte fick plats i den "mörka tätten". Äsch den har jag tvättat säkert 30 gånger, jag kör den med de vita........................................ Allt har nu en gosig touch av rosa..................................Jag brukar nämligen ALLTID annars köra en maskin med 40 graders tvätt och en maskin med 60 graders tvätt, ja jag kör alla färger tillsammans. Jag har kört både nya svarta plagg och nya rosa plagg med vita saker, funkar utmärkt med mina små underbara mirakel. Colour Catcher, lägg det på minnet. Här kan du beställa gratisprov: http://www.colourcatcher.se/prova.html
Det är alltså små "dukar". Du vecklar ut den, lägger längst ner i trumman i tvättmaskinen, sen kastar du in tvätten. Och sen allt som vanligt, det är löjligt enkelt. Du sparar tid och slipper missfärgningar. Kostar runt 50 kronor på ICA tror jag, mina kommer dock ifrån Ullared och kostade 20 kronor styck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0