Vitlöksbaugetts-fetisch

Jag har blivit besatt av vitlöksbaugetter, jag har i alla fall tryckt i mig två sexpack på två veckor. Bra jobb! Ska frossa idag igen med en vitlöksosande potatis och purjosoppa. Tur de bara är Fredrik jag delar säng med. Har tenta på lördag och har icke pluggat något alls nästan. Ska spendera morgondagens morgon med plugg, sedan hämta mina förhoppningsvis uttöjda skor hos skomakaren och efter det bjuda Catrin och Sebastian på en romantisk middag med mig, hiho.

Lördagen ser ut som:

  1. Gå upp i ottan
  2. Plugga
  3. Duscha
  4. Klä upp mig
  5. Tenta
  6. Förfest
  7. Utgång

Hoppas såklart kvällen levererar, visseligen inget jag tvekar på med mina söta cheyor. Får se hur man festar som 20åring med sin egenköpta alkohol, ska bli spännande

14 dagar till hemgång <3

Kanske ska börja städa och röja undan "kalas"resterna. Har ju en del disk, kort sagt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0