Tröttis

God morgon kära du, här ligger jag apatisk. Jag drog just på mig ziperallen (luva på över en het tofs mitt på huvudet) och nyvaken begav jag mig till tvättstugan och slängde in lite 60-graders tvätt- Kände ooh yes kusten är klar, men sen kom han min trevliga och mest nyinflyttade granne. Jag kände bara japp, du drömmer inte jag är faktiskt såhär snygg. Gaaah. Jag är vrålhungrig också, kanske skulle äta. Det regnar ute och är förödiskt halt, ryktet gick igår att bussar ställdes in på grund av halkan.

Avråder alla stackars fån som tänkt lyssna på Michael bublé's julskiva, segaste någonsin. Bläk. Jag trodde han var en top noch -artist, men ack så fel jag hade. Han har gjort en bra låt och that's it : Michael Bublé – Home

Jag tror min åldersnoja stigit mig över huvudet, facebook är tråkigt, på grund av åldern? Jag är i alla fall less och måste nog ändra startsida. Men jag vet inte hur man gör, hehe. Ibland ångrar man man köpte en mac så man hela tiden måste framstå som en idiot.

Skulle upp tidigt för att plugga + ICA + tvätta. Ica skjuts nu upp på obestämd tid, ta sig ner till Ålidhem i detta dödsvädret, mja jag är halvsugen. Helst hade jag velat ligga här och ha Beck-marathon hela livet, men icke ska möta gruppen klockan 13.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0