Trött seg och efterbliven

Duscha och tillbaks till sängen, me like! Om en timma ska jag möta Catrin. Tills dess ska jag hinna sminka mig, fixa och föna håret och hitta något att ha på mig. Idag är dagen min älskade Ed Westwick ska lämna förstasidan i min kalender och ge plats för någon lame fotbollsspelare. Men jag vill inte i min månad ha någon ful kille där som sitter och tittar på mig ifrån väggen, så han får helt enkelt vara kvar! Jag kan inte ana det redan är december, jag blir ju helt ledsen. Det är alltså sjukt längesedan det var sommar. Jag måste nog skriva lite dagbok sen.

Jag har nästan släppt det med att bli ignorerad på facebook, men det är endå inte okej..... Tur det var jag som var dissaren i det verkliga livet i alla fall, känns lite bättre ., Soffan sa visseligen att hon fattade om han inte skulle acceptera på grund av att jag var elak, men än finns det hopp!

Mitt diskställ är överfullt av diskad disk. Jag orkar inte................ Plus allt detta jobbiga som att behöva gå upp och så så har jag statistiktenta om 9 dagar och jag minns INTE när jag senast pluggade. Kaos.


Fick en smärre underbar bild av Chasse i loggen i natt och bildtexten som ingår är "tuttsuuuuuuuuuuug"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0