Tenta done

Tenta done! Hur gick de? Jag vet inte, förhopppningsvis gick den vägen. Vet redan nu att jag kom fram till fel slutsatser på en b & en c fråga, dom skulle bytt plats. Fast det visste jag när jag lämnade in också¨men jag fick det till det i uträkningen så jag struntade i det.. Tror aldrig jag suttit såhär länge, satt väl från 9-12,15 och jag tänkte hela tiden. Så sjukt massa 1miljons räkne saker, gah. Men rätt kul, en del.

Dom sa innan ah idag är lördag så det kommer nog inga lärare. Så mitt inne i största räkningen hör jag ett hur går de? Min tanke är : håll käften jag skriver tenta, sen hör jag ett avlägset Emma- Så är det söta läraren som kollade hur det gick och om jag såg formlerna osv. Bra där Kadri! Hade ett tal som var negativt sedan minus något annat och min hjärna började redan sjunga minus minus blir plus ( Markus Krunegård – New York ).

Det är inte varje dag man går upp klockan 05,57 på en LÖRDAG! Jag är så stolt över mig själv, jag är taggad. Dessvärre har de sedan 6 ös-snöat och det är +gradigt ute. Inte direkt optimalt....  Borde kanske impregnera mina nya skor om de ska användas idag så jag slipper vita saltfläckar.


Nu beck! Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0